Long time ago.

Îmi amintesc de parcă ar fii fost acum. Mi-e dor de clipele acelea,mi-e dor de emoţiile pe care le aveam,mi-e dor de ceea ce aveam,mi-e dor de ea.

Poate că nu am avut parte de cea mai bună persoană lânga mine ,dar ea făcea totul…făcea ca dintr-un simplu om să fiu altul, mai matur,mai cu capul pe umeri.

Adoram că mereu era calmă persoana respectivă, îmi plăcea că era sinceră, nu se enerva niciodată astfel încât să nu mă supăr…după care cu toate că tot eu mă enervam fără motiv reuşea să mă binedispună. O iubeam.

Eram genul de om, care în ciuda faptului că nu ştiam să iubesc, încercam ca să fac tot posibilul să se simtă bine, auzisem de „fluturaşi în stomac” …I-am avut …Şi am continuat până la sfâşit cu acceleaşi emoţii… Totul se declanşa de la o simplă privire, de la o ţinere de mână…Totul era special…Mă înroşeam uneori alteori mă râzgâiam doar ca să ascund acele emoţii. Evident că, scriind acum despre asta au lăsat şi ele o urmă…

Trecuse timp mult, o iubeam ca în prima zi. Eram dependent,vrăjit…Veneam acasă împreună, împărţeam 2 căşti, o muzică , şi o ţinere de mână strânsă până acasă. Aş da muulte pentru a mă reîntoarce în trecut şi să schimb ceva.

Îmi plăcea faptul că mă sorbea din priviri, avea ochii verzi, mă intimidau teribil,mai schiţa şi un zâmbet şi eram doborât…eram mereu fără cuvinte.

Acum.

Acum stau, fumez o ţigară şi mă gândesc la ea. La felul cum era, la felul cum eram amândoi, la dragostea ce o oferea necondiţionat.

Sunt singur, aştept o minune.

P.S:Şi în speranţa că vei vedea acest mesaj.( Mai ai foaia aceea de la mine? Ceea ce era scris pe ea, era din inima, ceea ce face ca acum să fie înca valabil). Take care of you dear. LOVE.C

J.

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

