Insomnie

De ce insomnia nu imi da pace? Dorm asa putin…nu ma odihnesc in deajuns,ma trezesc ca in fiecare dimineata in accelasi fel, in accelasi mod, in acceasi pozitie…totul e asa de monoton..nu mai simt energia pa care o aveam odinioara, ma trezeam cu zambetul pe buze, plin de energie gata de o noua zi unde aveam planurile facute de o seara inainte. Stiam ce o sa fac,eram fericit!
Acum de o perioada, ma trezesc pur si simplu cu „botul” pus, lipsit de orice chef de viata/lucruri pe care le pot face, lipsit de puterea de a face ceva, asteptand doar sa vina iar seara sa stau in linistea mea…

Nu pot dormii noptile.Noaptea se asterne iar eu ma regasesc la fel in fiecare zi,se lasa linistea seara iar eu stau in camera ascult muzica, fumez o tona de tigari si ma las cuprins de starile de tristete, pe care le primesc oarecum voluntar,le las sa ma cuprinda. Am repertoriul meu,am melodiile mele pe care atunci cand le ascult,inchid ochii si simt povestea lor. Poate sunt penibil,poate nu!

Imi lipseste ceva? Oare ? Ce se intampla cu mine…nu eram asa… astept oarecum un raspuns de la mine, de la voi...astept!

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

