Poftă de viaţă…asta îmi lipseşte.

Revin cu vorbele mele destul de grele, şi cu sufletul la fel de întunecat ca ultima dată când am scris. Poate sunt paranoia în persoana,poate nu. Cert este că starea mea nu încetează a se înrăutăţii.

S-a mai întâmplat cuiva să simtă „greutate” pe umeri cât şi în piept? Eu asta simt. Şi mă apasă, mă enervează. Oare să fiu cu conştiinţa încarcată, oare să am remuşcări asupra faptelor pe care le-am săvârşit? Sunt un om,greşesc, dar nu-mi pare rău pentru că uneori oamenii merită asta.

Astăzi am vorbit iar cu un amic vechi,cu care obişnuiam să împart lucuri mărunte, nu s-a schimbat deloc persona respectivă, eu de ce mă schimb? Toţi din jurul meu sunt fericiţi şi sunt aproximativ la fel de când eu i-am cunoscut , eu de ce nu sunt? Oare o să cunosc fericirea? Împlinirea? M-a bucurat venirea persoanei respective la mine, adică ştiu să mă bucur din lucruri mărunte, păcat că fericirea aceasta este pe măsura lucrului, aşa că ţine puţin, mult prea puţin.

Vreau să fac ceva, să uit…nu ştiu. Vreau să lucrez, să am activitate, să mă dedic… Dacă am prea mult timp liber astfel încât să ma consum datorită acestor stări?

Neeh.

Mai bine mai aprind o ţigară!Nu are sens, am obosit…

J.

 

 

Un gând despre „Poftă de viaţă…asta îmi lipseşte.

Adăugă-le pe ale tale

  1. Activitatea este buna, benefica, atata cea fizica cat si cea intelectuala au rolul de a dezvolta noi capacitati.. si de a le intretine pe cele vechi. Este o sursa de vitalitate atata timp cat nu este in excces. :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

