Stări şi iarăşi stări…

– Dacă un om râde prea mult, chiar şi de lucruri prosteşti, se simte singur în adâncul sufletului…
– Dacă un om doarme prea mult, e trist…
– Dacă un om vorbeşte puţin, dar vorbeşte repede, ascunde secrete…
– Dacă un om nu poate plânge, e un om slab…
– Dacă un om mănâncă într-o manieră anormală, e tensionat…
– Dacă un om plânge din cauza unor lucruri mărunte, e inocent şi cu o inimă sensibilă…
– Dacă un om devine furios din cauza unor prostioare sau lucruri mărunte, înseamnă că are nevoie de iubire..

Am găsit chestia asta recent pe reţeaua de socializare,şi am zis că de ce să nu o comentez pentru că în mare parte mă regăsesc.Aşa că…

Da, sunt o persoană care râde, râde mult…dar de multe ori râd fals, de ce? Pentru că de multe ori chiar nu am starea necesară să o fac, şi pentru că nu vreau să fac persoana respectivă cu care vorbesc să se simtă prost. Şi referitor şi la frază, am clipe când râd şi fără motiv,o fac şi nu mi-e frică să o recunosc.E adevărat!

De dormit? Am povestit la postarea anterioară…dorm puţin. Poate că am şi programul şi ritmul meu biologic stricat. Adică încep ziua la ora 12:00 în general, şi somnul începe de la 4:00-5:00 dimineaţa.

Ăăă, am plâns de curând, dar nu pentru că am păţit ceva, ci am plâns pentru că eram foarte nervos. Nu ştiu…nu plâng decât dacă chiar mi-se întâmplă ceva dureros.

Şi ultima….prefer să tac. De ce să tac? pentru că aici nu am agrumente viabile.

–-

E adevărat! Nu am ce să spun…poate oricât aş încerca să contrazic tot aici ajung. „Psihologii” au dreptate.

J.

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

