Să ştii să fii prieten…

Prietenii mei au simtit ca ceva nu e in regula cu mine…au vazut ca nu sunt chiar in apele mele si nu au ezitat sa ma caute. Ahh, dulce prietenie. Ma simt mai bine…

In ultimele zile m-au cautat persoane la care chiar nu ma asteptam,pe langa faptul ca mi-au scris un simplu „hei” , altii nu au ezitat si m-au vizitat…asa de tare ma bucur cand vad ca totusi cineva nu uita de mine, si ca prietenia noatra e neconditionata…

E frumos sa ai prieteni, la greu si la bine, cărora să le pese de tine, sa te intrebe lucruri banale, spre exemplu: „ce faci?” , „ce ai mâncat?”,”ai prietena”,”cum e cu ea?”…pe scurt sa le pese.Tipul de prieten caruia sa ii poti spune orice fara teama de a te simtii penibil.

Blah. Acum e 4 dimineata si realizez ca am avut o noapte „productiva”..am inceput ziua la fel de posomarat ca in toate celalalte, fara niciun chef de viaţă, iar acum probabil o inchei cu un mic zambet pe buze.

Azi am reusit sa fac niste lucruri pe care nu le-am mai facut de mult timp, si oarecum simteam nevoia sa le fac. Ma simt mai bine, pe moment…sa vedem maine!

„Gud nait”

P.s: Mi-e dor de ea!

J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

