Viitor sau Trecut?

Cum spuneam într-o postare anterioară…

„Mi-e dor de ochii aia verzi…”

E greşit să îmi imaginez lucuri care poate nu vor devenii realitate? să visez…***

Ahh. Dorul se accentueză pe zi ce trece… ce mi-au făcut aceşti 2 ochi? Cum au reuştit să mă facă să nu pot sta fără ei? De ce ei? De nu văd altceva în afară de ei? De ce nu pot vedea alţii cu excepţia lor? De ce visez la reîntoarcerea lor? De ce?

Se spune că :” Ochii verzi, niciodată să nu îi crezi”, eh uite că eu i-am crezut! Şi i-am crezut cu toată inima, am mers cu sufletul înainte…ca un erou. Nu-mi pare rău…Pentru că aşa am învăţat să iubesc.

Am făcut greşeli, multe în trecut…se spune că se vor rezolva în viitor. Sper ca şi viitorul meu să rezolve problemele mele.

––––––––––

Continuare…

––––––––––

Mai ştii când ne-am văzut prima dată? tremuram şi eu cât şi tu. Evitam să ne uităm unul la altul, fusese de ajuns doar o singură privire ca să văd câte emoţii „zburau” în jurul nostru…

Apoi te-am luat de mână…Ahh,te ţineam strâns, voiam să fiu grijuliu,dar era involuntar,simţeam transpiraţia în podul palmei , aveam un gol în stomac, eram tăcuţi, orice subiect dezbăteam se termina cumplit de repede pentru că aveam tendinţa de a mă bâlbâii…Îmi era teamă să nu îţi fac o impresie urâtă…

Ne plimbam, ca în filmele romantice vechi, 2 adolescenţi pe un drum de ţară.Pe măsură ce mergeam mai mult,cu atât emoţiile erau mai mari. Timpul s-a scurs, iar noi am fost nevoiţi să ne întoarcem, atunci te-am sărutat.

Au fost momente frumoase, de neuitat.După primul „date” ca să îi spun aşa(mulţi ar contesta asta), am fost cel mai fericit, am spus în gândul meu ” Yes, aceasta este persoana  pe care o vreau lângă mine de acum încolo!”

Se poate să repet această experienţă?

…to be continued.

J.

3 gânduri despre „Viitor sau Trecut?

Adăugă-le pe ale tale

  1. Se spune ca… pentru a intelege prezentul… trebuie studiat trecutul..iar pentru a trai prezentul.. trebuie sa privim in viitor.. de unelle lucruri merita doar sa te bucuri fara sa le cercetezi.. iubirea.. poate fi unul dintre acele lucruri…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

