Dezamăgiri.

Dupa ceva timp in care am fost in pana de cuvinte…revin cu „forte proaspete” gata sa va povestesc despre MINE,si starile mele ingrozitoare prin care trec.

Damn. Povesteam acum2-3 zile de prieteni. Ah,prietenii aia! Cum de prietenii pe care ii vezi odata la jumatate de an se comporta de parca ati discutat zilnic iar cei ce zilnic vorbesti cu ei sunt gata sa te injunghie pe la spate. O chestie de genu mi s-a intamplat recent. Am fost dezamagit doar,atat!

Alte dezamagiri, alte probleme. Chestile astea sunt inevitabile iar ele apar tocmai atunci cand esti vulnerabil si instabil. Asa au aparut si la mine,si nu una…nu de la o persoana…Consideram ca problema e la mine,dar se pare ca nu doar eu am vina aici…am incercat, nu sunt genul care sa renunt la o prietenie usor, o prietenie este un dar de la Dumnezeu…acum ce faci tu cu ea e partea a doua. Voiam sa ma schimb,doar pentru a fii pe placul prietenilor,sa fiu astfel cum vor ei…sunt idiot, mi-am dat seama de o chestie,un prieten daca iti e PRIETEN, cu siguranta nu ar vrea sa te schimbe.

Tot organismul meu lucreaza la aceste stari, sunt niste stari care ma afecteaza atat in plan emotional cat si fizic. Cand ai o suparare, cand ai ceva ce „te roade” pe interior…cum sa poti manca?eu unul nu pot…cum poti dormii? Eu unul nu pot…cum poti zambii? Eh, asta pot. Pentru ca nu vreau sa ma vada nimeni cat de distrus pe interior pot sa fiu, urasc mila celorlati pentru mine, pentru ca stiu ca pot si singur,nu sunt asa de neajutorat. Mereu ma voi preface ca sunt bine,oricat de rau mi-ar fii..nu voi lasa pe nimeni sa ma citeasca,pentru ca nu vreau sa incarc pe nimeni cu problemele mele.

Am facut recent un test,  un simplu test psihologic. Nu de pe internet, ci la facultate. Testul era relativ usor. Erau 4 usi (roz,alba,neagra,albastra). Trebuia sa spun ordinea dupa care le voi deschide…fiecare usa simboliza ceva. Fara a stii interpretarea testului am deschis usa neagra prima, a doua alba,albastra respectiv Roz. Voi pune accentul pe prima si ultima … prima simbolizeaza „demonii ascunsi din mine,problemele mele, si starea de spirit” iar roz…”afectiunea,persoana apropiata mie”.  Am ramas putin pe ganduri…oare sa am propriul demon?

 

Mda. Astept dimineata.

Maine voi avea o zi plina…sper sa dorm..macar cateva minute…mai fumez o tigara, iar apoi am sa incerc sa dorm..

See you soon.

J.

 

 

Un gând despre „Dezamăgiri.

Adăugă-le pe ale tale

  1. Ai deschis-o prima data pe cea neagra…deci ai ales sa lupti cu acel..demon,sa il infrunti. => Curaj
    Ai lasat pe ultimul loc iubirea fata persoana draga..afectivitatea.. as interpreta asta ca o teama de a te atasa de cineva..insa vezi tu.. daca deschideai usa roz.. aveai un aliat contra ceea ce se afla in spatele usii negre. :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

