Tăcere.

Linişte, am avut nevoie de ea… dulce linişte,pură linişte…

Nu am mai scris, aşa frecvent cum am făcut-o până acum pentru că am avut o perioadă în care am stagnat.

Nu m-am mai lăsat dus de val, şi nu am mai pus negativismul în faţă. Am încercat să fiu mai pozitiv, să văd partea plină a paharului, să încerc să trec peste nişte stări considerându-le trecătoare,fireşti,normale.

Nu am mai făcut nimic, am încercat să zâmbesc şi să-mi impun că „VIAŢA E FRUMOASĂ”, să ies oarecum din monotonia mea, şi să fac lucruri pe care nu le-aş fii făcut până acum doar pentru a nu mai da atenţie stărilor mele.

 

Acum pot spune că sunt mai bine, am ajuns din nou acasă ..în mediul meu, în care mă simt cel mai bine, unde dau jos barierele pe care mi le impun atunci când sunt plecat. E bine, sunt ok…

Fata aceea cu ochii verzi…referitor la ea? Poate că mi-a trecut. sau poate că nu-mi mai pasă aşa tare? Uhm nu ştiu. Vreau să văd ce surpriză îmi rezervă viitorul.

Mi-am făcut şi curăţenie în gânduri…

Şi în planuri de viitor…

Şi în „lista” mea de prietenii, dar nu după facebook :-s , ci din viaţa reală…M-am hotărât să nu mai mă las „călcat în picioare” sau „luat peste picior”…voi răspunde la fel cum mi-au răspuns şi ei, voi la fel de dur, voi analiza…Şi cu siguranţă nu voi răspunde la favoruri care vin din când în cand( Prietenul te cunoaşte doar când are nevoie de ceva).

Mă uitam la postările mele anterioare, uhm…cred că am fost prea încarcat, prea moale..sper să-mi revin complet.

J.

Un gând despre „Tăcere.

Adăugă-le pe ale tale

  1. Toti ridicam bariere in jurul nostru.. ne ascundem in spatele lor si afisam masti in functie de ceea ce vrem sa transmitem… nu in functie de ceea ce simtim defapt.Cel mai important este pentru cine coboram barierele si ce anume aratam din ceea ce inseamnam noi.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

