3:00 AM. Silance and Chill time.

Hei, nu am mai scris. Sunt bine de fapt sunt atât de chill încât nu îmi mai vine să fac nimic. Sunt atât de comod şi în largul meu încât am refuzat să mai fac ceva.

A funcţionat, sau cel puţin a funcţionat pe moment. A funcţionat „teoria chibritului ” a mea , prin care eu ar trebui să o las baltă, să nu-mi mai pese de nimeni şi nimic.

Ce am făcut aceste zile?

Concret…am dormit,şi am vorbit cu 2-3 amici,atât. Acum ascult asta şi bineînţeles fumez o ţigară.

 

Mi-e lene să mă mişc.

Mi-e lene să scriu…

Mi-e lene să fac orice.

Ugm.

Nu am primit ceea ce mi-am dorit, iar acum m-am liniştit. Nu mai îmi trebuie nici mie. Pe moment am avut nevoie de afecţiune, afecţiune care nu a venit de nicăieri. Am stat m-am consumat şi acum rezultatele au venit. Îmi vine să râd pentru că trăiesc un fel de moment , ca în filme, gen ” mi-am oprit umanitatea” dafuq TVD. În fine. Dar da, o parte din mine s-a liniştit, a dispărut furtuna din mine ca să spun aşa, iar acum am devenit aşa de indiferent.

În schimb, am început să vorbesc din nou mai mult cu prietenii mei, aia puţini. Ei spun că m-am schimbat, poate nu, poate nu au văzut partea asta a mea mai indiferentă.E ciudat faptul că şi eu am nevoie de ei, dar şi ei au nevoie de mine iar faptul ăsta mă face uneori să-mi aduc aminte de mine de acum ceva zile, când poate îmi pasa mai mult.

Plus de asta, după perioada asta vreau şi nişte schimbări,vreau să fiu altfel. Nu mai vreau să fiu aşa moale cum am fost, aştept puterea interioară care să mă facă să fac ceva astfel să nu mai mă ducă cu gândul la mine cel moale xD. Pentru început am de lucrat la atitudinea mea faţă de mine, şi mă gândesc şi la ceva nou în materie de look.

Good Night.

J.

Un gând despre „3:00 AM. Silance and Chill time.

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

