Gelozie,posesivism?

Vorbesc despre asta? Tocmai eu? Eu care nu sunt în stare să am pe cineva! Ah.

Urăsc ca atunci când îmi doresc ceva să nu primesc ,şi asta mi-se întâmplă mereu.Urăsc  ca atunci când îmi doresc ca o persoana să fie lângă mine fizic şi poate şi psihic să nu fie aproape. Eu repede pun eticheta pe un lucru şi consider de altfel că este al meu, şi urăsc să-mi fie luat.

Sunt aşa de egoist.

Pierd persoane , cărora odată le-am întors spatele, acum am revenit şi le-am întors eu…Dar ei nu sunt ca mine să pune totul la suflet după care să le pese, ei zic „ok, după care nu le mai pasă deloc”, eu nu pot fi aşa.

Eu vreau ceva al meu, care să fie al meu şi pentru mine mereu.Să pot să mă încred.

Şi da, sunt aşa gelos, chiar şi când vine vorba de prieteni, detest să văd un prieten bun al meu care să se răcească fără niciun motiv, să fie rece astfel încât să nu mai scrie nici măcar un cuvând după luni întregi de vorbit ore în şir.

SUNT GELOS!

J.

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

