Hello new world.

Am revenit din nou pe blog.
Nu am mai scris de ceva timp, si acum mi-am gasit putin timp pentru a face si asta.am fost ocupat pentru ca am lucrat dupa cum am spus in postarile anterioare la propria persoana, la cum ar trebuii sa fiu si cum ar trebuii sa percep unele lucruri.
Schimbari in general, schimbari in bine.

Am spus ca vreau sa fac ceva nou, sa ies din comoditatea mea, sa fiu altfel, sa nu mai am timp sa ma gandesc numai la lucruri negative cu privire la mine, asa ca mi-am gasit un job. Nu e cine stie ce job dar l-am gasit si il vreau. Pe moment sunt entuziasmat, sa vedem ce va rezerva viitorul. Sunt ok acum cred ca totul va merge bine, cu toate ca am renuntat la lucrurile mele comode care stiam ca ma fac sa ma simt bine. Abia astept sa lucrez, sa lucrez cu alte persoane, sa cunosc noi persoane, sa existe un schimb de experiente…abia astept.

Am renuntat la a fii vechiul eu, am renuntat la temerile mele , la ideiile mele, la tot ceea ce ma facea oarecum sa fiu slab. Eu cred ca e un nou inceput. Sper sa fie unul bun. Am 20 ani si vreau sa-mi iau viata in maini si sa o traiesc ca atare. Vreau sa ma maturizez. Sa nu mai fiu slab, sa nu mai fiu luat peste picior sa pot avea si eu un cuvant…

Revin cu mai multe detalii.

J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

