It’s a new fate.

Heeeellooo!

It’s me again. Și mă simt bine, chiar bine aș putea să spun.

Conform zodiacului chinezesc eu ar trebui ca această lună să fiu destul de terminat. Să am un început prost, foarte prost aș putea spune. Trebuia să nu mă angajez în nici-o treabă acum și doar să stau în banca mea cuminte. Ei bine, eu nu am făcut asta. Am vrut să fac contrariul și să văd dacă e adevărată chesti asta cu astrele.

Am început o viață nouă, mi-am luat inima în dinți și am pășit în lumea cu adevărat a adultului în care eu va trebui să fiu responsabil , eu voi răspunde și tot eu voi avea puterea de a gestiona timpul meu,banii mei,viața mea.

DAR , toate au o consecință. Sunt obosit, tipul ăla de oboseală că nu mă pot odihnii din cauza ei. Tipul ăla în care nu pot să mă mișc dar nu am stare în accelași timp, tipul ăla de oboseala când mă enervează tot din jurul meu.

_________________________________

Legat de altceva? Am niște problemuțe cu prietenii mei again. Eu sunt problema de fapt.

Eu sunt ceva de genul?

# Prieten: Ești supărat?

#Eu: Nu, de ce?

#Prieten: Ești J. nu știu găsești tu ceva!

_________________________________

 

J.

 

Un gând despre „It’s a new fate.

Adăugă-le pe ale tale

  1. incearca sa te debarasezi tot mai mult de tabieturi si sa fii practic… sa te pui mai mult pe primul loc dar… in asa fel in cat sa evoluezi. pt asta ai nevoie de un strict necesar.. gen.. odihna.. munca, facultate.. si alegi unu doua moduri de evadare.. spre exemplu in cazul unui stil de viata sanatos eu vreau sa pastrez ciocolata si vinul rosu demidulce. da in rest totul va fi echilibrat si atent selectional… in cazul tau… vei alege nu stiu… 1 ora de lol si 30 min de cafea cu tigara pe terasa….habar nu am,….. pup.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

