Yeaaap

Hello!!!

Asa cum am prevazut!!! Totul este minunat! Sa va spun ce s-a intamplat recent. Uitandu-ma zile la rand la ceas am realizat ca vad de prea multe ori ora 22:22. Am zis ok! Trebuie sa vad ce inseamna asta, si am dat un mic search, ca sa vad ca inseamna „formarea de noi prietenii”. Da sunt tipu superstitios ce sa mai. Nu am crezut dar se pare ca a fost adevarat.

Am mers la munca prima saptamana in cadrul unei companii , vai! Sunt atat de entuziasmat. Am gasit oameni acolo, o multime de oameni! Initial am fost tacut, cum sunt de obicei dar dupa am inceput sa relationez cu toata lumea. Am vazut in ei un colectiv super. Un colectiv pe gustul meu. Sunt niste oameni superbi! Cine credea ca varsta inaintata este o piedica in a relationa pe un anumit plan?

Nu. Am dat de oameni deschisi, oameni faini pe care te poti baza, cu care poti rade, poti vorbii, care odata ce incepi sa ii cunosti parca timpul trece mai repede. Oare sunt asa ca sunt la inceput? Sau sunt asa ei de obicei? Nu stiu.

Acum am o parere buna. Mi-am facut prieteni noi! Sunt entuziasmat!!

J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

