Sunt bine.

 

În urmă cu câteva zile , eram pus în situaţia de a lua câteva decizii. Am acţionat pe moment iar acum îmi e bine. A fost decizia corectă. „Dacă voi nu mă vreţi, eu vă vreau”.

E greu , dar mă voi obişnuii. Nu am văzut o urmă de regret. Nu a încercat nimic nimeni. Nu le-a păsat, de aceea eu cred că e cel mai bine aşa. Am blocat orice forma de contact, dar cu toate astea se putea, am lăsat intenţionat câte una pentru fiecare. xD. Sună ciudat ceea ce spun, probabil nu ai idee despre ce vorbesc.

Nevermind.

_____________________

Am cunoscut o persoana nouă. V.

Nu spun mai mult de atât.

______________________

Mâine merg la muncă…din nou, aştept cu nerăbdare. Vreau să socializez. Vreau să uit.

______________________

Ce am mai făcut? Hm. Am vizitat o cunoştinţă veche. O persoana ce mă iubeşte necondiţionat, e ca o mamă pentru mine. M-am încarcat pozitiv, şi am primit multe sfaturi. Mulţumesc mama D.

______________________

Mă simt ciudat. Mă simt mai hotărât, mă simt mai cu capul pe umeri.

______________________

J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

