Revin

Revin dupa o lunga perioada in care nu am mai postat. Nu e vina mea, e vina timpului.  Pana acum ma plangeam ca am prea mult timp. ..acum ma voi plange ca nu mai am. Stati linsitit, daca nu am motiv sa ma plang gasesc eu unu 😁.

Acum stau in pat dupa o zi grea de munca, am luat totul in foarte serioasa masura si este destul de greu, dar promit sa ma descurc.

Altceva?
Nimic nou, vine pastele! Yaay! De ce nu simt nimic?  Uhm?  Nu am timp prea mult de asta!  De ce nu mai este totul cum era acum ceva vreme? De ce nu mai e magia aceea? De ce nu se mai comporta lumea cum o facea odata cand venea pastele? Acum fircare alearga sa aiba cele mai multe bucate pe masa, lumea nu se mai vede de treaba , si uita de magia pastelui. 

Am sa incerc sa mai postez mai des, promit!
Nu stiu ce sa mai zic. De obicei fiecare postare a mea definea o stare pe care o aveam, acum raman la postarea anterioara. Sunt obisit.

Promit sa revin sa sa mai scriu ceva!
J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

