Incarcatura pozitiva!

Hello ppl.

How are you today?

I’m fine. Okey, am sa o las mai usor cu engleza ca s-ar putea sa mi-o iau! Nevermind.

Sunt acasa, sunt bine si sunt fericit. Am avut zilele astea un moment in care m-am simtit extrem de bine. Totul a mers genial, nici nu ma asteptam sa fie asa bine. Nu ma asteptam ca de sarbatorile pascale sa intampin acasa o persoana draga mie,  era ceva imposibil. Ma bucur enorm ca persoana draga mie a revenit acasa,  ca am petrecut timpul impreuna,ca am depanat amintiri, si mo-am adus aminte de copilarie unde totul era frumos, fara griji , si problemele mele erau doar ca nu aveam cu cine sa ma joc.

Te iubesc surioara!!

_____

Revenind…

Ma pregatesc pentru cateva zile libere, sa ma odihnesc,sa socialeizez si de ce nu sa ma simt mai bine..”mereu e loc de mai bine”.

Indata plec la munca acum, merg sa mai muncesc „oleaca” , dupa care merg acasa.

_____

Vreau sa mai gasesc un subiect care sa il dezbat. Am avut o groaza de idei dar nu le-am notat. Astept un comentariu!

Have a nice day!

J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

