Despre mine!

„Ce cred eu despre mine…

in fiecare zi ma gandesc de ce mai sunt aici ?

 De fac umbra pamantului

In fiecare zi este la fel .

Te trezesti din somn, mananci, bei,

iti plimbi ochii mereu pe o sticla… televizor, monitor, smartphone-uri

Apoi sfarsesti in pat adormind spre dimineata…

trezindu-te foarte tarziu ca sa o ei de la capat.

 

Pe 12 Ianuarie, fac 21 de ani.

Traindu-mi viata ca un deja vu

Visez multe, visez cu ochii deschisi

Imi doresc multe …

Dar nu am …

Nu am ambitia sa ma ridic sa lupt .

Sunt un om pierdut printre vise

Toti avem pacatele noatre, toti avem partea noastra…pe care nu am vrea sa o aratam sau o facem inteleasa cuiva.

Nu este usor sa tainuiesti pacatele, gandurile, fantezile unei persoane

De si multi ne-am dorii sa spunem tot ce ne bantuie prin minte …

Acele ganduri care tot persista si nu iti dau pace

Dorim sa spunem.

Vrei sa te deschizi ca o floare , sa te dezbraci ca in fata unei oglinzi”

 

 

Nimic de ascuns .

 

– – –

J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

