Hello!

Salutare dupa o perioada foarte lunga in care nu am postat.

Am avut nevoie de odihna, si sa ma linistesc. Am terminat sesiunea , am termjnat si cu jobul si am revenit acasa, retras in camera mea cu vesnica cafea rece si aromata si tigari si muzica! Sunt bine, sunt foarte bine. Sunt odihnit partial, sunt fericit sunt mai optimist sunt super. 

Am cunoscut pe cineva, pe cineva cu un suflet mare, si ma simt bine in preajma persoanei respective, imi da o stare de libertare si de bine. Te pup maimuta 🐒! 

In rest cum ma stiti, plictisit ! 😂

Promit sa postez mai des! Si sa va spun cum decurge  vara mea. Vreau sa merg undeva vacanta asta si vreau sa fie diferita, vreau sa-mi aduca lucruri noi, vreau sa imi aduca noi oportunitato si prietenii. Dar mai intai sa-mi revin!
J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

