Ciao! 

​Salut. Uhm, nu am mai scris pana acum, mi-am luat vacanta. Sunt plecat departe de „Romanica” noastra , undeva in „strainezia”. 

Am iesit un pic din aerul romanesc , si am indraznit dupa 4 ani sa respir si un alt aer. Sunt inconjurat de straini, pot sa ma deslantui,pot sa fac ce vreau eu pentru ca ei nu ma cunosc. Pot sa fiu eu aici pentru o perioada scurta de timp pentru ca ei nu ma cunosc, ma pot judeca dar nu imi pasa. 

Sunt cu capul in nori, cu capul si la propriu dar si la figurat.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

