TIC-TAC

 

” Și m-am trezit batrân ,dar jur că am adormit tânăr”

Hey!  Nu am mai scris de mult timp, fapt pentru care am decis ca acum să mai pun aici 3 rânduri. Stăteam și îmi citeam posturile anterioare, nu știu ce să spun..să râd sau să plâng.

Ceea ce mă amuză este faptul că eu rămân la fel, oricât aș încerca nu pot să mă schimb, același om , cu aceleași frustrări, cu aceleași obiceiuri, cu aceleași stări care de fapt fac parte acum din viața mea fie că vreau, fie că nu.

E 3:11 dimineața, bineînțeles că nu dorm. De ce? Poate tu cititorule ai putea să-mi spui! Eu mă las bătut. Sunt obosit, dar cu toate astea nu pot să dorm, mintea îmi e cu totul altudeva, dar nu la somn, mii de gânduri se zbat acum în mintea mea, devin destul de incoerent.

Referitor la stările lui J… Am rămas la fel , acealsi BIPOLAR de care începe să-mi fie scârba. Cum rahat pot trece de la o stare de bine, la una de zici că îmi cade cerul în cap așa ușor? De ce nu pot avea o zi în care să spun și eu „Da mă, azi am zâmbit ,azi a fost o zi nemaipomenită!”. Ahh. Visez cu ochii deschiși , sorry, am uitat, nu trebuie să mai visez , got it. Da, mă bucur de orice chestie, dar mereu trebuie să îmi strice ceva starea asta.

Nu am chef de nimic , sunt bulversat de idei și de gânduri cum am spus mai sus,mă simt bun de nimic,sunt dezamăgit de mine dar și de cei din jur, fac tot mecanic mă comport aproape ca un robot,alte cuvinte cheie? Aerian,frânt,dezorientat,cu capul în nori,nepăsător,trist,lipsit de vlaga….bolnav.

Au apărut multe în viața mea, dar odată cu astea noi , au dispărut din cele vechi. Unele îmi lipsesc, altele mi-au lăsat gust amar, și de cele mai multe ori mă face să mă simt ca un rahat fără sens.

Sunt un „puști” care de fapt își scrie aici frustrările în speranța că va ajunge la o persoană potrivită , care să mă înțeleagă ,și să îmi plângă de milă. Ce ratat. Sau scriu doar pentru a mă descărca? Se poate și asta, sunt deschis, și la un moment dat explodez, nu mai pot să țin în mine. Thats it..

De ce am nevoie?

Nu știu..

Ce am ?

Nimic..

Ceva nou?

NU.

J..

 

 

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

