Singur de crăciun , probabil și de revelion, și la anul și la mulți ani!

 

Hola ppl.

30.12.2016. Ahaha. Încă puțin și scap din captivitate. Mă simt captiv înca în anul 2016, un an care nu mi-a adus nimic bun, nimic de folos, nimic cu ceea ce aș putea să mă mândresc, pe scurt..NIMIC.

yaay.

Sunt atât de entuziasmat că încep un alt an, cu alte idei, cu alte planuri diferite de cele pe care le-am avut în anul anterior fie ca le-am realizat fie ca nu.

Rezumatul anului 2016.

  1. Am râs
  2. Am plâns
  3. Am zâmbit
  4. Am ajutat
  5. Am supărat oameni
  6. M-am împăcat cu oameni
  7. Am cunoscut persoane noi
  8. Am uitat persoane vechi
  9. Am format noi prietenii
  10. Am terminat vechi prietenii
  11. Am făcut puzzle.
  12. Am făcut ceea ce mi-a placut
  13. Am spus NU
  14. Am devenit mai matur
  15. Am fost bolnav jumătate de an.
  16. Am luat cele mai multe pastile de când mă stiu
  17. M-am mutat singur
  18. Am desenat
  19. Am cântat.
  20. M-am jucat pe calculator
  21. Am văzut seriale
  22. Mi-am luat lucruri ce mi le doream(un nou PC, si un aparat.)
  23. Am vorbit cu persoane dragi, care îmi sunt foarte departe.
  24. Mi-am făcut un blog.
  25. Mi-am luat câine
  26. Mi-am învins din frici
  27. Am devenit mai orgolios
  28. Am devenit mai încăpățânat.
  29. Mi-am spus punctul de vedere.
  30. Am lucrat (primul job).
  31. Am încercat să iubesc…
  32. …Nu am reușit
  33. M-am schimbat ca fizic.
  34. Mi-am schimbat percepțiile
  35. Am fost mai sponatan
  36. Am fost in Italia
  37. Am tras o groază de sperieturi
  38. Am fost prezentator la un festival
  39. Am început anul 3 de facultate
  40. Am început să scriu la licență
  41. Am citit o carte bună după ceva timp.
  42. Am fost înconjurat de muzică bună tot anul
  43. Mi-am luat sesiunile cu brio.
  44. Nu am ajut restante.
  45. Am îmbrațisat persoane.
  46. Am fumat, mult..mai mult ca în ceilalti ani.
  47. M-am certat cu ai mei groaznic.
  48. Am fost la ski, undeva departe …
  49. Am avut fluturi în stomac.
  50. De fapt îmi era foame…

+ multe altele.

J.

Un gând despre „Singur de crăciun , probabil și de revelion, și la anul și la mulți ani!

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

