Progres sau Regres?

 

Hello world. A trecut mult timp de când nu am mai postat. Dar acum m-am întors. S-au adunat mai multe și am să le însiruiesc chiar aici. Trăiesc cea mai intensă perioadă de când sunt eu, cuvântul care m-ar descrie fiind agitație

Bun, sunt în punctul în care mă simt ca o bombă minată pe un teren minat. De ce? Pentru ca orice greșeală posibilă pe care aș putea sa o fac, aș putea exploda SAU orice greșeală pe care aș face-o aș putea să fac să explodeze altcineva din jurul meu. Prietenii mei sunt terenul minat. Suntem cu nervii întinși la maxim. 

LICENȚĂĂĂ – adunătură de foi ce bagă studentul în sperieți, ce îi omoară somnul,pofta de mâncare,cheful de viață, etc. Bla bla, e o prostie. Am reușit să trec peste, am luat 10 cărți, am structurat materia și am făcut ce era de făcut. O porcărie!! Ca după aceasta toate cadrele didactice ale facultății să te întrebe de ce nu mai dăm randament, sau nu venim la curusuri.. super. Pe lângă faptul că sunt anul 3 semestrul 2 unde totul ar trebui să fie mai lejer, nu este comod deloc. Cred că totul este o probă, nu știu , ceva ce să mă pună la încercare, să văd cât rezist. Am o listă, este prima dată când îmi organizez tot ce am de făcut pentru școală într-o listă. Lista are 20 itemi cu licență cu tot. Asta doar într-un semestru. Cool nu? Such Fun! PE ACEST PLAN NU SUNT DELOC MULȚUMIT!!!!

 

DRAGOSTE Ăăă… bine, mai departe. Sunt iubit, atât pot să spun. Sunt iubit din tot sufletul de mama! Îmi ajunge, restul mai vedem! Aici sunt mulțumit, sunt la un echilibru, deși am avut peripeții. Am cunoscut-o pe EA. Nu spun nimic mai mult despre,o las așa până când totul e concret. 

FRIENDS – Pfui, aici e delicat. Fiind un om destul de social, am darul de a mă alipii de oameni ușor. Am prieteni noi, tot mai mulți, mă simt bine în compania lor, mă ascultă, mă descarc, ne ajutăm reciproc. Relațiile mele vechi, cu prietenii mei au început să prindă un contur, să se vadă ceva, să văd în ei faptul că mă merită respectiv îi merit ca prieteni. Am legat niște prietenii, care sunt sigur că vor rezista mult.

Am avut șansa de a cunoaște mai bine niste oameni, niște oameni pe care îi pot cataloga acum ca fiind cei mai tari, cei mai de gașcă, cei mai cei oameni pe care îi pot întâlnii. Citat reprezentativ: ”Ești saboteur sau pitic?”. Vă iubesc, sunteți minunați. Vă mai aștept!

Am trecut peste câteva stări ale lui J. nu mai sunt chiar așa de sceptic cel puțin în privința prietenilor mei. Sunt cel mai împlinit om . Sunt înzestrat cu cei mai frumosi si buni oameni. Am cunoscut adulti acum , nu copii , oameni pe care ma pot baza. Sunt cel mai împlinit om acum (privind subiectul acesta), și abia aștept să ajung bătrân să îi sun să îi întreb când mai facem un chef. xD. Singura chestie care mă supără este faptul că am găsit asta așa de târziu, dar mă voi consola cu faptul că relația rezită.

Citat reprezentativ: ” Pafito a pafito fuave fuavefito”.

Altceva?

Sunt bine, chiar bine. Am trecut peste anumite stări și simt că m-am maturizat. Ciudat să spun faptul că nu mai mă simt copil . Cred că de fapt am ceva putere de decizie singur. Dar ora mea de somn a rămas la 3 sau chiar 4.  Mesele le-am mai sporit, mănânc mai bine, Râd mai mult, beau apă mai multă. Sunt bine sănătos.

Am avut un deces, un om la care țineam. Era cel mai înțelept om. Sper să aibe grijă de mine de acolo de sus!!

Revin cu mai multe…

Acum sunt obosit.

J.

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

