Lost

 

Seara bună.

Scriu acum, mai scriu și vineri. Nu m-am putut abține să nu o fac. Am tendința să intru să scriu, dar nu știu de ce.

Ghici ce? Sunt obosit! Dar sunt obosit rău de tot! Săptămâna asta a fost de coșmar. Și când mă gândesc la faptul că și următoarea este la fel..

Am avut atâtea de făcut, și atâtea mai am… Partea nasoală este că pierd foarte mult timp pentru un lucru, după ce îl fac realizez faptul că am lucrat puțin nefiind mulțumit de rezultat ,și mai am pe lângă alte 100 taskuri care așteaptă a fi rezolvate.

Săptămâna asta nu am mai ieșit nicăieri deși îmi doream. Am fost doar la facultate și acasă. Nu am făcut nimic interesant, am căzut într-o stare profundă de somnolență încă de la ora 23 în fiecare seară.

Sunt mulțumit însă de faptul că am mai făcut pași repezi către finalizarea licenței , ba mai mult am primit și laude. Asta m-a încărcat puțin.

Am venit acasă de astăzi , mâine am să merg la școală(un fel de practică). Acum din nou sunt destul de obosit, dar am să mă pun să dorm în curând.

EA. Ea fiind o fată simplă, un ascultător bun și un suflet cald. Îi urmăresc fiecare gest, și mă pierd în ochii ei, este o fabrică de afecțiune. Nu știu dacă am mai întâlnit atâta căldură undeva… Ne vedem , ne ținem de mână, vorbim mult și orice, râdem, ne sărutam. Îmi lipsea asta cred. Îmi lipse partea feminină de lângă mine care să mă îmbărbăteze. Mă simt ma bine. E un medicament, dar am îndatoriri noi pe care ar trebui să le respect. (to be continued).

Pe vineri,

J.

 

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

