8.Aprilie.1971

1557687_578274722261234_1987348746_n

Dragă mamă,

La mulți și sănătoși ani, îți scriu de aici de la 2000km distanță de tine. Sper să mă auzi, sper să simți toată dragostea pe care ți-o port. Îți doresc tot binele din lume, toată fericirea, tot ce este mai bun.

Te iubesc mamă, ești cea mai prețioasă persoană din viața mea, nu ar exista viață fără tine. Ești cel mai bun lucru din viața mea. Îmi lipsești , îmi lipsești atât de tare…Îmi e foarte dor de tine. Dorul de tine e tot mai mare odată ce înaintez și eu în vârstă, și îmi e foarte greu fără tine. Am nevoie de sprijinul tău…

Îmi pare atât de rău că nu ești aici , sau că nu sunt eu acolo…Mi-aș dori ca acum să te am în față și să îți pot oferi o îmbrățișare caldă plină de dragoste. Îmi pare rău, că nu pot să fac nimic. Sunt lipsit de puteri acum.

Sper să ai o zi bună, cea mai bună defapt. Să uiți de toate greutățile tale…sper ca ziua să te încarce pozitiv, să prinzi curaj, și să ai o zi la fel de frumoasă ca tine, mama!

 

Nu știu cum să-mi exprim emoțiile. Sunt efectiv cuprins de o stare de tristețe. Sunt câțiva ani de când nu te-am mai văzut ”acasă”, nu ai fost alături de noi, copii tăi… Au trecut atâtea sărbători în care nu ai fost aproape… Sunt trist, sunt supărat, mă simt rău..nu am nici-o putere… Ar trebui să fiu fericit? Nu.. Sunt deja 9 ani de când ai plecat, sunt 9 ani de când nu am fost aproape de tine…

Ai plecat, ai plecat pentru mine, pentru noi…te-ai ”jertfit” practic pentru binele nostru, și noi încă nu putem să îți mulțumim…Tu ai renunțat la tot petru noi…

Mi-e dor de tine! Mi-e atât de dor… Și nu pot schimba nimic.

Îmi e dor de clipele când eram bine, când erai acasă…când în momentele astea eram lângă tine…

La mulți ani! Să ai o zi la fel de frumoasă ca tine, și fie ca tot ce îți dorești să devină realitate. Sper ca TU să fii mai aproape de noi cât mai repede, și să nu mai fii singură acolo unde ești…

Cu mare drag și dor,

J.

 

 

 

 

24 de gânduri despre „8.Aprilie.1971

Adăugă-le pe ale tale

      1. Orice mama este mandra de copilul ei indiferent cat de mare sau mic este în ochi celorlalți. Pentru o mama copilul ei este cel mai frumos ,cel mai inteligent și cel mai minunat copil . Îmbrățișări și îți doresc o duminica minunata .

        Apreciat de 1 persoană

  1. I-am scris mamei de ziua mea….după foarte mulți ani i-am scris. I-am spus tot ce simt și cât de fericită mi-a fost copilăria, i-am cerut iertare pentru toate supărările… Iar ea a plâns citind. Fiica ei, o femeie adultă era din nou fetița de altă dată.
    Frumoase gândurile tale către mama ta.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

