Scrisoare pentru mai târziu.

22.04.2017 ora:17:50

Întorsura Buzăului

J,

   Scrisoarea aceasta este de mult scrisă, sper să o recitești peste câțiva ani, să nu o dai uitării. Îți scriu din 2017, sper să mai ai acest blog, sau jurnal, sau cum vrei tu să îi spui iar în viitor când vei da de ea, să te amuzi și să îți aduci aminte de ceea ce erai ACUM.      

   Sper că ești bine, sper că ai dobândit fericirea pe care o dorești ACUM cu desăvârșire. Sper să ai o familie deja întemeiată, să ai o soție frumoasă și deșteaptă exact cum TU îți dorești(ACUM). Sper să ai 2 copii, îți dorești,un băiat și o fată (David-Cezar și Antonia)și să te bucuri de ei.

   Totodată sper să excelezi pe plan educațional. Acum ești la facultate, în anul III, la pedagogie. Îți dorești tare mult să termini ciclul de licență cu bine, și să începi un master în resurse umane. Vrei asta, sper ca așa să fie și pe viitor. Ai visuri mari, îți dorești o familie frumoasă și o carieră.

   În 2017, încă ești un copil destul de instabil, ești fricos, ești supărăcios, ești bolnăvicios, ești încăpățânat, ești nehorărât de cele mai multe ori, iar lista poate continua. Ceea ce sper, este ca în viitor când ai să citești asta să fie totul schimbat.

   M-aș bucura să știu că ai mai lucrat la aceste lucruri, le poți controla și nu mai ai atâtea probleme. Am pus răul în față, dar omit câteva calități ale tale acum. Sper să mai ai pe viitor simțul umorului și să rămâi la fel de vesel(măcar la suprafață) și ambițios și creativ. Consider faptul că ai potențial în acest moment, îți trebuie doar o unealtă care să te ajute să modelezi. 

Să ai grijă de tine, să te gândești mai mult la tine, să îți prețuiești familia. Poți avea orice de pe acest pământ, dacă nu ai o familie, ești sărac. Sper să mai comunici cu prietenii pe care îi ai acum, sunt cei mai buni, și nu lăsa nimic să vă strice relația de prietenie. În caz că, ai pierdut legătura cu unul din ei, TE ROG, după ce vei citi această scrioare adu-ți aminte de faptul că acum (azi) îi aveai aproape și scrie-le un mesaj. Doar pe ei îi aveai și ei îți ofereau sprijinul când erai singur.

Sper să cânți încă la chitară, să desenezi cum o făceai acum, și să îți păstrezi câteva obiceiuri pe care le ai în acest moment. Sper să mai faci cubul rubik, sper să mai faci puzzle-uri de 1500 de piese cum îți făcea plăcere în trecut.

Ai grijă de tine, 

Radu.

 

12 gânduri despre „Scrisoare pentru mai târziu.

Adăugă-le pe ale tale

      1. Da, era frumos. Dar pe de alta parte nu se compara nimic cu studentia. Atunci aveam alta viziune. Totul era verde, voiam sa fiu aviator. Acum, peste 2 luni am sa am diploma de cadru didactic. M-am amuzat teribil…

        Apreciat de 1 persoană

    1. Bună ziua. Aceasta este o scrisoare scrisă de mine, pentru MINE. Sper că am să citesc scrisoarea asta peste câțiva ani. În cele câteva rânduri am surprins cum văd eu viața acum și ceea ce îmi doresc pentru a compara cu ceea ce am să ajung și ceea ce o să am atunci.

      M-am făcut înțeles?

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

