Azi desenăm . Ne descărcăm!

10 gânduri despre „Azi desenăm . Ne descărcăm!

Adăugă-le pe ale tale

    1. Desenez rar. Este modul prin care ma descarc. De regula nu am rabdare sa stau pentru o petala(in momentul de fata). Dar azi am stat 3 ore sa fac ceea vezi acolo. Multumesc de cuvintele frumoase!

      Apreciază

      1. Imposibil sa fie asa. Fiecare de pe acest pamamant suntem buni la ceva. Avem un rost, si cum imi place mie sa spun, facem cel mai bine un lucru! 😘😘. Chill! Cu siguranta ai abilitatea de a face ceva, doar ca nu ai cautat destul de bine!
        Eu nu am un talent, eu fac asta din ambitie. Ma uit la tutoriale si incerc, in ciuda faptului ca toti cunoscutii rad de mine ca sunt antitalent. 🙂

        Apreciază

      2. Asta e problema cea mai mare, că nu am încredere în mine, sunt instabilă psihic și am impresia că nimeni nici măcar nu încercă – nu să mă înțeleagă, ci doar să asculte ce am de zis și să recunoască că măcar pe jumătate am dreptate în unele cazuri. Și nu mai am cum să fiu pozitivă, pentru că am obosit. Dacă m-ai cunoaște probabil ai lua-o la sănătoasa făcându-ți curce și cu stânga și cu dreapta :)) Numa aruncă-ți ochii pe textele din „d-ale sufletului” ai vedea cât de încărcată mă simt sufletește

        Apreciat de 1 persoană

      3. Am citit, si ma regasesc, si pot sa te anunt ca nu sunt nebun si nici un ciudat. Ceea ce simtim uneori e prea puternic. E adevarat faptul ca de multe ori ne luam mai multe decat putem duce pe cap. Eu te apreciez dupa cum ai scris, pari un om care imi poate povesti atatea. Capul sus, te rog! Ne stricam karma aici aman2. Ma repet, te inteleg!!!! Te inteleg perfect. Lasa pe cineva sa te descopere, te va ajuta, nu doar sa te asculte.

        Apreciază

  1. Foarte frumoase desene! Eu spun că nimeni nu este antitalent. Fiecare ființă are ceva special, ceva ce o face unică, are ceva ce poate dărui celor din jurul său într-un fel sau altul. Mă gândesc că ceea ce un om știe și poate face, eu știu sau pot face mai puțin sau deloc și invers. Nimeni nu este antitalent. este nevoie doar de dorința fiecăruia de a se redescoperi așa cum nu am fost învățați să o facem. Mulțumesc pentru oferirea acestor desene! O zi frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

