Nu vreau să fim amici.

 

1,2,3 țigări. Doi 3 și!

”Multumesc celor care m-au incurajat sa fac asta si sa ma gandesc si la binele meu. Multumesc si celor care au inteles ca prefer sa pierd “prieteni” si sa fiu lasata in pace. Pentru ca intram in viata altora intamplator, dar sa ramanem sau sa plecam este o alegere. Si-a venit momentul sa fac si eu alegerile mele.”

Da, am ajuns aici. Am pierdut teren tot mai mult. Nu am voit să scriu săptămâna acasta pentru că nu sunt ok, nu mă simt prea bine, și nu știu ce aș putea să scriu. M-am hotărât acum, bineînțeles cum am obișnuit destul de târziu.

Ce doare cel mai tare? Ce te dezamăgește pe tine rău de tot? Ce te face să îți ieși din minți? Să disperi? Să îți strice buna dispoziție pentru o perioadă lungă? 

Sunt un om atât de deschis și social, îmi place să am oameni aproape, dar în ultima vreme am rămas doar cu ”aproape” din această expresie. Am rămas doar eu. Și mare mi-a fost dezamăgirea când am observat că EU nu însemn nimic pentru oamenii pentru care puneam atâta suflet. Știi cum fac eu? Uite așa: PUN SUFLET ca un retardat, și de cele mai multe ori, mi-o iau original în freză. Încrederea în oameni o dau repede, îi pun la suflet atât de rapid ca să pot mai apoi să am timp să fierb în suc propriu.

Am avut curajul să pun punct unor prieteni de durată, pe motivul că eram neglijat. M-am lipsit de tot și toate, și am făcut acest pas. Am rămas șocat să văd faptul că am fost a 5-a roată la căruță, de faptul că am fost mereu roata de rezervă. Am fost, prostul ce a așteptat ca prietenul să vină fără a-i cere ceva în schimb , doar să vină. Am fost prostul ce a pus prietenul pe primul loc, am fost prostul ce s-a bucurat doar dacă am fost sunat ca să mi se povestească ce ai mancat aseară. Am fost prostul în toată ecuația asta.

Uite că la mine nu e ca pe facebook ”PRIETENE” să-ți dau un UNFRIEND, și să mă comport normal apoi. Nu mă rezum la o listă de prieteni. Eu ți-am spus în față mereu ceea ce am avut să-ți spun. Dacă te-am deranjat de ce nu ai spus? Puteam ”te eliberez” mai repede. Din punctul meu de vedere, ai stricat tot ce am construit. Ești la 0 din nou, și bonus încrederea mea e pierdută pentru totdeauna. Poate o să mai vorbim, dar nu o să mai fie la fel. Sper să nu totuși, pentru că asta îmi va lăsa un gust amar. Eforturile mele au fost în zadar ”prietene”, în zadar… Nimic bun nu mai îmi poate aduce prietenia noastră, m-am convins. Sunt supărat, dezamăgit, nervos dar și frustrat. Nu încerca te rog să mă mai contactezi vreodată, vezi de viața ta, trăiește alături de cine vrei tu.

Îmi asum riscul de a scrie asta, chiar dacă TU, sau TU sau oricine care mi-a fost prieten odată , o să citească asta. Nu am făcut-o să vă ofer atenție, am făcut asta ca să mă simt eu mai bine.

Și în plus de asta. O ultimă rugăminte. Nu lua asta în nume de rău, cum am spus mai sus, m-ai dezamăgit doar pe mine, sper să te îndrepți tu ca persoană, să nu mai fi așa și să ai grijă de prietenii tăi mai mult decât ai avut cu cei pe care i-ai pierdut.


 

Pentru ultima dată, ai grijă de tine ”PRIETENE”.

 

Sursă: Mulțumesc de inspirație.

 

J.

3 gânduri despre „Nu vreau să fim amici.

Adăugă-le pe ale tale

  1. Dragă PRIETENE J,
    Ai dreptate în tot ce ai scris, te admir, te respect şi te iubesc! Îmi pare rău că te-am dezamăgit şi îți cer doar atât: şansa de a putea vorbi şi de a-ți explica ce gândesc. Mă doare că nu mai vorbim, îmi pare rău, am greşit, poate chiar ai dreptate şi m-am schimbat, nu ştiu cum să repar asta… Este cu mult peste puterile mele ceea ce se întâmplă de trei săptămâni încoace, am reacționat greşit, nu am fost eu.. AM GREŞIT ŞI ÎMI PARE RĂU! Vreau să fiu lângă tine şi să îți demonstrez că sunt conştientă că am greşit.. până la urmă, toată lumea merită o a doua şansă! Ştiu că eşti al naibi de orgolios! Ştiu că eşti dezamăgit şi nu vrei să mai vorbeşti cu mine dar îmi lipseşti, om minunat! ❤
    P.S Iartă-mă J!

    Apreciază

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

