Cine m-a făcut om mare??

Astăzi este pentru mine, pentru copilul din mine, pentru nostalgia pe care o am încă, pentru imaturitatea mea, pentru ”spiritul” acela din mine care nu mă lasă să mă maturizez deloc, care vrea ca încă să mă joc, să mă prostesc, să trăiesc de parcă sunt înca un copil, nu un adult la început de drum.

”Știi tu ce înseamnă să fii copil? Înseamnă să crezi în dragoste, să crezi în frumusețe, să crezi în credință. Înseamnă să fii atât de mic încât spiridușii să ajungă să-ți șoptească la ureche, înseamnă să transformi bostanii în calești și șoriceii în telegari, josnicia în noblețe și nimicul în orice, căci orice copil poartă o zână nașă în sufletul lui.”

Sa fii copil nu e o joaca. Este un lucru extrem de serios.A fi copil este o stare de spirit. V-ar placea sa va jucati, sa scapati de griji, sa uitati, pentru o clipa, de tot ce este greu si stresant?

Nu o să mă maturizez curând. Îmi place așa. Îmi place să fiu copil deși trebuie ca uneori să iau atitudine (atunci mă prefac că sunt un copil mai conștiincios). Îmi place să mă joc, și îmi place la nebunie. Nu pot să mă abțin să nu fac asta deși mi se reporșeză că trebuie să mă maturizez.

Eu am o altă viziune. Azi toți suntem copii. Eu,tu,mama,tata, toată lumea. Fiecare la rândul lui este copilul cuiva, nu? Azi am urat tuturor ”La mulți ani!”, reacțile lor fiind foarte diferite. Am obținut câteva zâmbete, am fost luat și la mișto, sau pur și simplu am pus pe gânduri preț de câteva minute.

Nu am făcut nimic astăzi, absolut nimic ceea ce să iasă din tiparul lucrurilor pe care un copil le face. M-am jucat atât.Deși licența și sesiunea îmi bat la usă, azi am evitat să mă gândesc acolo. Azi am făcut puzzle toată ziua.

”Fac ce simt acum ca anii trec
Sunt copil si multi nu ma inteleg
Nu ma judecati n-o sa ma schimb
Adu-ti aminte cum era cand nicio grija nu aveai”

La mulți ani, copil frumos!

 

 

”Aş vrea să-mi dai ce nu mai am, Aş vrea să-mi dai un tobogan, Aş vrea să-mi cânți în miez de noapte și să-mi prinzi părul într-o parte, Citeşte-mi iară dintr-o carte. Aş vrea plimbare c-un tramvai, Aş vrea caise dacă ai, Aş vrea zăpadă de 3 metri, cazemată kilometri, Aş vrea puţină mentă-n ceai. Cine m-a făcut om mare Nu m-a întrebat ce mi se pare, Mi se pare că-i nedrept, mi se pare că-i corect, Cine m-a făcut defect? Cine m-a făcut om mare Nu m-a întrebat ce mi se pare, Mi se pare că-i corect, mi se pare că-i nedrept, Cine m-a făcut defect? Hai dă-te jos acum din nuc, Te-aşteaptă o treabă de făcut Şi multe-altele ce-or sta, or sta acum în grija ta Te-aşteaptă grijile … bla bla. Şi mi-ar plăcea să fii mămos, Mi-e tare dor, mi-e dor frumos Să-mi încălzeşti supa ca mama, Să mă alinţi şi să-mi dau seama că au trecut anii ca flama … Cine m-a făcut om mare?! Nu m-a întrebat ce mi se pare, Mi se pare că-i nedrept, mi se pare că-i corect, Cine m-a făcut defect? Cine m-a făcut om mare!? Nu m-a întrebat ce mi se pare, Mi se pare că-i corect, mi se pare că-i nedrept, Cine m-a făcut defect?”

 

 

J.

4 gânduri despre „Cine m-a făcut om mare??

Adăugă-le pe ale tale

  1. „Știi tu ce înseamnă să fii copil? Înseamnă să crezi în dragoste…”
    Da, iar sa crezi in dragoste… inseamna sa recunosti si sa accepti ceea ce simti cu adevarat si ceea ce te face fericit. M-ai inseamna sa lupti pentru acea fericire, in fond… ce este fericirea? este o stare de bine… de implinire… fericirea e atunci cand dupa o zi incarcata… te asezi in pat si strangi in brate persoana care te linisteste si te incarca pozitiv, fara cuvinte, fara explicatii. la ce bune cand se inteleg doar din priviri?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

