Unic.

Am trăit cel mai frumos moment acum 2 zile. Cum spune și numele postului de astăzi, un moment unic, pe care sper să îl mai trăiesc. A fost un moment plin de emoție, mai mult decât am putut duce. Am cedat pentru moment. 

19369512_1207677016028205_259472388_n.jpg

Despre ce e vorba? Am avut cursul festiv, curs la care am avut mai multi invitați(supriză sau nu). Astfel, am avut aproape oamenii la care țin, i-am avut pe toți, și asta m-a făcut să îmi dau seama că, totuși contez și eu acolo undeva. Am să încerc să vorbesc puțin, astfel:

Mulțumesc ție TATĂ, că ai fost acolo, că ai putut să îți rupi din timpul tău, si să ajungi să mă vezi cum mă ridic. Mulțumesc de susținere, de sfaturi, de vorba bună pe care mi-ai adresat-o atunci când trebuia. De azi mă ridic singur pe picioarele mele, și încerc să mă descurc singur. Ai fost mereu acolo, tată. Ai fost chiar și în clasa a 8-a. Ai plâns, și te-am văzut, fapt pentru care m-am emoționat și mai tare. Fiul tău a crescut. Ai fost mereu punctual când a fost vorba de mine, și ai fost acolo mereu. Am fost teribil de copleșit de emoții când te-am văzut în picioare aplaudându-mă, și am văzut mândria pe care o ai în ochi. Sper să nu te dezamăgesc.

Mulțumesc ție MAMĂ, pentru că și tu ai fost acolo, ai dovedit că distanța nu este un obstacol. Ai venit 2000 km pentru 2 zile. Ai venit 2000 km pentru fiul tău. Mari mi-au fost emoțiile atunci când te vedeam în sală. Încercam să nu arăt faptul că sunt atât de emoționat, pentru că știu că tu vrei să fiu mai bărbat, nu știu cât mi-a reușit. Și tu sunt sigur că ești mândră de mine, fapt pentru care îți mulțumesc pentru susținere, pentru vorbele bune pe care mi le-ai adresat, pentru sfaturi, pentru..că ai fost acolo oricând chiar dacă erai departe. Aștept să te mai văd sper. Ai plecat deja și îmi lipsești. Ai stat atât de puțin acasă… nu am apucat să fac tot ceea ce voiam. Cu greu îmi înghit lacrimile.

În ciuda faptului că nu mă așteptam să mă onoreze cu prezența, a venit și BUNICA mea acolo. Femeia ce mi-a purtat de grijă în ultimii ani, femeia ce are mereu grijă ca eu să am ceea ce am poftă, să am hainele călcate și spălate, femeia ce e bolnavă și cu toate astea avea grijă de mine, și mă îmbărbăta mereu. Mulțumesc bunică, că ai fost acolo. A însemnat mult prea mult pentru mine asta. Știam starea ta de sănătate, dificultățile pe care le aveai, dar nu știam că ai să vi. Ca toți ceilalți de mai sus, m-ai susținut moral foarte mult. Ai fost mama mea,prietena mea,tatăl meu, ascultătorul meu și chiar sfătuitorul meu de nădejde. Nu puteam de multe ori să le spun părinților chiar tot, nu?

A 4 mulțumire merge către MĂTUȘA mea. Mătușa care nu a uitat niciodată de mine. Care a fost acolo cel mai mult dintre toate rudele mele. Mulțumesc mătusă pentru că ești acolo și tu, a contat mult. Am văzut că, contez și eu și că am locul meu acolo la tine. Știam că ai să vi, mi-ai confirmat încă de când ți-am spus. Ești mândră de nepotul tău? Spune? Eu sunt mâdnru de tine. Și prin prisma asta, țin să îți mulțumesc pentru toate făcute pentru mine până acum. Ca să se înțeleagă, femeia asta indiferent de situație m-a ajutat. Nu a știut să spună nu, decât dacă sarcina pe care o aveam era mult prea dificilă. Mă onorează mereu cu prajiturile mele preferate pe care le face cu atâta dragoste. Nu mănânc nicăieri prăjituri mai bune ca la ea.  Astfel mătușă ești cea mai tare, ești și prietena mea totodată care nu mă poate trăda, și mă pot baza. Îți promit că ai să te poți baza pe mine mai la bătrânețe fiind că acum sunt doar la început abia încerc să mă ridic. Aceleași vorbe bune și către unchiul și vărul meu care din păcate nu au fost acolo, dar știu că dacă se putea mă onorau și ei cu prezența. Mulțumesc vouă!

SORA MEA, ai fost aici. Greu de crezut dar ai fost. Nu știu ce să zic, pentru moment a fost un șoc. Cum am precizat în postarea anterioară.. Nu sunt eu cel mai tare, nu am făcut ceva bun după standardele tale, dar așa sunt fericit. În al 9-lea ceas, mulțumesc că ai înțeles, că ai fost aici pentru mine, și că nu m-ai lăsat atunci când aveam nevoie.

Și nu în ultimul rând, mulțumesc ție VĂRULE. Am contat pe tine, și am putut să o fac că am avut pe cine. Să îți spun văr sau frate? Frate sună mai bine. Ai fost și te voi considera mai mult frate decât văr, adică cine era de acord cu toate porcăriile pe care eu voiam să le fac. Mulțumesc ție frate!! Contează pe mine!

Și PRIETENULUI MEU singuratic din sală. Te-am zărit de departe, și te-am văzut cum râdeai de mine că aveam emoții :)). De tine ce să spun, mă așteptam! Mulțumesc de susținere! Sper să te găsesc acolo și când voi termina masterul, și doctoratul :)).

Cam așa a fost la mine! Așa a trecut ziua de 16/Iunie/2017. Ziua în care am avut familia mea aproape, la fel ca acum 8-9 ani, când totul era frumos. Am avut impresia că trăiesc un deja-vu. Eram atât de fericit pe moment. Acum totul s-a dus, am revenit acasă trebuie să mă apuc de învățat pentru că în 6 zile am de susținut examenul de licență.

 

J.

6 gânduri despre „Unic.

Adăugă-le pe ale tale

  1. Sunt mândra de tine si ti-am simțit emoțiile! Ma bucur ca ai avut familia lângă tine! Cu siguranța ai meritat asta! Esti puternic si luptător! Sunt fericita ca te am cunoscut si sper sa scrii in continuare ca o faci din suflet. Te iubesc foarte mult si sper ca prietenia noastră sa nu se termine!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Felicitări pentru drumul parcurs, felicitări pentru omul care ești! Mă bucur că ai avut pe cei dragi alături de tine! Îți doresc drum lin în viață și să ai parte de tot ce îți dorești! În tot ce faci, să îți amintești că doar tu ești ființa care te poate călăuzi cu adevărat spre ceea ce dorești!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

