Despre vară! (WISHLIST)

Fără să par idiot, consider că știți și voi, sau ați simțit spun faptul că vara e aici.  E cald, e frumos, nu am griji… nu am treabă :)), doar că nu am ce să fac drept pentru care am decis ca postarea de astăzi să fie un ”wishlist” pe care să-l duc la bun sfârșit până la sfârșitul vacanței.

Vara asta am de gând să:

  1.  În primul rând vreau să văd marea, să simt aerul de acolo, și să mă bălăcesc ca  broască țestoasă câteva ore. Vreau să stau la soare în ciuda faptului că nu am răbdare și să mă ard, astfel să fiu negru. Vreau să simt nisipul, să mă joc în nisip, să mor de cald … orice doar să ajung acolo.
  2.  Vreau să vizitez un oraș, nu știu care, am pus ochii pe Sibiu dar încă nu știu. Vreau să îl merg pe jos tot, de la un capăt la altul. Să colind câteva magazine de ”nimicuri” să beau ceva pe o terasă, să fac o ”tonă” de poze și să mă întorc acasă.
  3. Vreau să aplic pentru master, și totodată să dau ceea ce a mai rămas bun din mine. Să intru la buget ar fi de preferat. RUE păzea vin!
  4. Vreau să mă întâlnesc cu câțiva dintre prietenii mei vechi, să fac un puzzle să râdem de ce prostănaci eram în liceu/școala generală.
  5. Vreau să o revăd din nou pe mama, fie în România sau fie în afară. Aici e puțin mai delicat, astfel implic și a 6 dorință.
  6. Vreau să revăd Italia. Vreau să călătoresc acolo din nou, cu forțe noi, și să uit puțin de ”Românica”. Bineînțeles și să fac muuuuuuulte poze!
  7. Vreau ca la sfârșitul verii, să mă mut în Brașov de tot. Să mă stabilesc într-un apartament al meu.
  8. Vreau ca până la sfârșitul verii să îmi găsesc un JOB.
  9. Vreau să fac puțin voluntariat vara asta.
  10. Vreau să văruiesc o parte din casă, 2 camere mai exact!
  11. Vreau să citesc o carte sau două sau 3.
  12. Vreau să văd un nou serial.
  13. Vreau să scriu un articol pentru o revistă științifică (In prgress deja)
  14. Vreau să mă las de fumat. (Să fim serioși, de lăsat toți vrem! Voință nu prea am, dar măcar să le reduc.)
  15. Vreau să imoralizez în poze, oriunde merg vacanța aceasta, la sfârșit realizând un album.
  16. Vreau să fac cel puțin 3 puzzle-uri.
  17. Vreau să învăț încă 2 cântece la chitară.
  18. Vreau învăț să lărgesc paleta de rețete culinare pe care știu deja să le prepar.
  19. Vreau să zâmbesc mai mult.
  20. Vreau să dorm mai mult.

Tu ce ai să faci vara asta?

 

2 gânduri despre „Despre vară! (WISHLIST)

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

