Drgoste.

Un cuvânt, 7 litere, sute de definiții, iar eu tot nu știu ce înseamnă. Da, poate sunt omul practic ce mereu are nevoie de ceva palpabil ca să înțeleg. Mă uit în jur! Mă uit de 2 ori. Sunt tot singur, și nu mă refer la faptul că cerșesc o relație, Doamne ferește!

Am iubit vreodată?

Până acum ceva timp dacă mă întrebai , răspundeam bătându-mă cu pumnii în piept tare și răspicat că știu! Astăzi nu mai ește așa! Mi-am dat seama de faptul că eu nu am iubit vreodată pe cineva. Nu cred că am făcut asta, și am argumentele mele.

Sunt atât de comod, și urăsc ca cineva să-mi invadeze propria ”zonă” de intimitate. Am avut acum ceva timp relații, mai multe relații. 2 dintre ele au fost pe punctul de a se concretiza, iar 1 a fost o joacă de copii, iar restul au fost doar încercări de a mă afirma. Bla, bla, bla!

Nu spun că nu au existat anumite „sentimente calde” față de anumitele persoane, dar nici nu pot să spun că eram dependent de ele. Cred că sunt imatur, sau poate încă prea copil pentru a putea face pasul ăsta. Nu mi-a căzut nimic cu tronc astfel încât să mă aprind după o persoană.

Vorbind despre relațiile mele anterioare.

Relația mea cu X-uleasca. Prima dintre relațiile mele ”pe bune”. O relație monotonă aș adăuga acum văzând cu alți ochii cum eram atunci. O relație mai mult de amiciție, o relație în care puteam foarte bine să stăm unul fără celălalt pentru mai multe zile.

Nu contest, la început a fost totul ”un lapte și o miere”. Totul era dulce, vedeam relația asta ca pe un dar divin, gustam cu plăcere compania partenerei mele, mă bucuram pentru fiecare gest pe care-l oferea. Supraestimam persoana respectivă chiar dacă greșea sau nu. Eram 1 km de dulce (eu). Dar cum nimic nu e de durată, totul a început să se ducă pe râpă. Prima relație pot să spun că m-a schimbat, ba chiar mai mult din cauza ei am câteva sechele și acum! De la fluturi în stomac, am deviat la lilieci. Oare cum arătam eu îndrăgostit?

După a intervenit comoditatea…ah, dulce comoditate care a dus la stricarea relației. Am luptat dealungul relației, dar până într-un moment în care am spus că nu mai vreau! Astfel de acolo a venit învățătura numărul 1. De ce să fiu prost, și să ”mă supun” cuiva, când pot să spun VERDE-N față atunci când mă deranjează ceva? De atunci, am învățat faptul că trebuie indiferent de consecințe să spui ceea ce simți. M-am riscat, am spus, nu a acceptat, s-a terminat! Happy End.

A doua relație a mea, nu demult s-a terminat. Egoismul meu a depășit orice limită acum. Tipa era ok, eu nu eram! De ce nu eram ok? ” io știu?” . Bună întrebare. Fata depășea limitele bunului simț (înspre bine), dar eu eram nesimțit. Ea voia să fiu bine, eu pe de altă parte îmi săpam groapa singur. Ea era calmă, eu eram agitat, eu nu eram ok, ea mă sâcâia să îi povestesc tot felul de prostii, Eu nu aveam cele mai bune stări, ea avea nevoie de afecțiune, pe care evident că nu o primea eu fiind atent la alte lucruri. Ca să o descriu pe ea într-un mod ”neacademic”, ea era regina de pe tabla de șah. Ea alerga peste tot pe tablă în speranța că eu am să fiu bine , eu fiind regele leneș care merge doar o pătrățică.

Tot respectul pentru ea, îi vreau tot binele fetei respective, și plus de asta ea merită mai mult decât un om ca mine.

Întrebări:

De ce relațiile mele devin montone? De ce, eu nu pot să simt mai mult pentru o persoană, ea oferindu-mi totul pe tavă ? De ce nu pot să dăruiesc mai mult? Chiar există persoana care să-mi cadă cu tronc, să mă aprind după ea, și să ies din ”bula mea” ? Am să mă opresc din a fi arogant? Am să pot spune, sincer că iubesc pe cineva ?

Uite așa stă treaba:

Fiecare dintre noi are în mintea sa o mica listuță cu niște criterii pe care ni le dorim la viitorul partener. Sa zicem că este un test la care noi îi supunem pe ceilalți in mod involuntar. Ai trecut testul? Felicitari, esti fericita norocoasă a inimii mele.

Dacă o persoană nu îndeplinește mai multe criterii de pe această lista atunci devine „neinteresant” pentru mintea ta, deci și pentru inima ta, așadar îl adaugi în lista ta cu prieteni. (friendzoned). Criteriile de selecție diferă de la om la om. Acestea depind de experiență, trăirile si educația fiecaruia dintre noi. Mulțumesc pentru ”definiție”

Bine, rămâne de văzut!

J.

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

