Starea aia..

Cum să descriu starea aia maximă de plictiseală, în care nu ai nici măcar o idee despre ceea ce ai vrea să faci, să mănânci, să spui. Starea aia tipică în care te dor oasele la propriu de la atâta stat. Atunci când încerci să-ți ”storci” creierul ca să găsești o idee. Ah, e o stare de tot rahatul. Nu știu ce să fac ca să ies din ea.

Nu am chef de nimic, nu mă ajută nimic, nu vreau nimic. Sunt acasă, sunt plictisit de îmi ies din minți. Am încercat să fac o groază de lucruri. Să fac curățenie nu funcționează, să desenez nici atât, nu am răbdare nici să citesc. Nu vreau nici mâncare, nu am nici ce să fac afară. Sunt plictisit până peste cap, și asta îmi produce o stare de nervi gravă.

Am zis să ies afară să fac poze, la ce? Unde? Să ies așa de nebun pe o stradă la țară să ce? Pe lângă asta, până acum ceva zile am avut niște probleme medicale pentru care am stat închis în casă.

Până acum nu am reușit să fac aproape nimic din ceea ce mi-am propus. Știți vremea aia de acum 4-5 zile când era cald, lumea era la mare, sau afară? No bine , eu eram închis în casă cu dureri de gât, înconjurat de strepsils. Punctul pe I a fost pus atunci când eu la 38 de grade trebuia să beau apă caldă.

Nu e nimeni afară să pot să ies, toți îmi sunt plecați. Such fun! Nu mai am răbdare, abia aștept să EVADEZ undeva.

Așadar ce să fac? Am încercat și seriale…și jocuri și… tot ce se putea încerca.. Mă plictisesc și cu asta basta. Nu am răbdare să fac nimic. Parcă aștept să vină seara să dorm.


Nu am răbdare. Trebuie să se întâmple ceva.

RUTINĂ,RUINĂ,RUGINĂ!

4 gânduri despre „Starea aia..

Adăugă-le pe ale tale

  1. Stiai ca in loc de apa rece, apa calda este cea mai buna ca sa iti potolesti setea? Contrat opiniilor altora, ceaiul cald e super indicat vara.
    Referitor la problema cu plictiseala, te inteleg perfect. Si eu trec prin aceleasi stari si aleg sa dorm cand chiar nu am chef sa fac nimic.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

